Aangezien Google meer dan 90 procent van alle zoekopdrachten op Internet afhandelt, blijft AdWords nog steeds het meest effectieve advertentieplatform. Je website wordt niet alleen prominent onder de aandacht van zoekers gebracht. Het gebruik van AdWords geeft je ook de mogelijkheid om zoekwoorden nauwkeuriger te testen en deze kennis te gebruiken als een aanvulling op je SEO-strategie.

De onverminderd groeiende concurrentie voor de best presterende zoekwoorden maakt dat AdWords-advertenties niet mogen ontbreken in je online marketingstrategie.

Online Expert helpt je om te starten met Google AdWords of om je bestaande AdWords-campagnes te controleren en te optimaliseren. We onderzoeken wat de beste advertentiestrategie is om zo veel mogelijk resultaat uit je advertentiebudget te halen.

Onze AdWords Werkwijze

Om te starten doen we een intake en helpen we je met de benodigde instellingen in je AdWords-account om toegang te geven aan onze AdWords beheerder console. We configureren en beheren alles vanop afstand.

We rapporteren maandelijks over het succes van je advertentiecampagnes. Je krijgt onder andere inzicht in het aantal vertoningen, bezoekers en conversies. Na het bekijken van je rapport, bespreken we elke maand kort de voortgang, eventuele vragen en de verder te volgen advertentiestrategie.

Je Advertentiebudget

Je bepaalt zelf het advertentiebudget wat je maximaal maandelijks wenst te besteden. De betaling van je advertentieklikken verloopt rechtstreeks tussen jou en Google. Je betaalt ons voor het beheer.

Interesse in AdWords beheer?

Vertel ons hier wat meer en we doen een voorstel op maat.